Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
A Boney M. a nyolcvanas évek egyik legsikeresebb és legmenőbb popzenekara volt. Frank Farian, az együttes zenei producere mégsem boldog, mert Amerikát nem sikerült meghódítaniuk. Ezért egy új projektben kezd gondolkodni, egy kétfős fiúbandával, akiket nem a tehetségükkel, hanem marketinggel akar a csúcsra juttatni. Pilatus és Morvan két tehetséges táncos a nyolcvanas években, akik éhezik a sikert és csillogást. Farian segítségével az évtized legnagyobb popszenzációivá válnak. Megszületett a tiniszenzáció Milli Vanilli. Négy világslágerükkel felültek a popzene trónjára, a Girl You Know It’s True, a Baby Don’t Forget My Number, a Blame It on the Rain és a Girl I’m Gonna Miss You világslágerek. Pilatus az új Elvisnek nevezte magát és tehetségesebbnek tartották magukat, mint Bob Dylan és a Beatles. Ám a zeneszakma és a rajongók nem is sejtették, hogy a duó nem maga énekel, csak tátognak a dalokra. Egy tévében élőben közvetített koncerten aztán egyszer csak leállt a playback… és a helyzetük tarthatatlanná vált. Kirobbanóban volt az évszázad zenei botránya.
A Challengerrs a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
A Challengerrs a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
A Boney M. a nyolcvanas évek egyik legsikeresebb és legmenőbb popzenekara volt. Frank Farian, az együttes zenei producere mégsem boldog, mert Amerikát nem sikerült meghódítaniuk. Ezért egy új projektben kezd gondolkodni, egy kétfős fiúbandával, akiket nem a tehetségükkel, hanem marketinggel akar a csúcsra juttatni. Pilatus és Morvan két tehetséges táncos a nyolcvanas években, akik éhezik a sikert és csillogást. Farian segítségével az évtized legnagyobb popszenzációivá válnak. Megszületett a tiniszenzáció Milli Vanilli. Négy világslágerükkel felültek a popzene trónjára, a Girl You Know It’s True, a Baby Don’t Forget My Number, a Blame It on the Rain és a Girl I’m Gonna Miss You világslágerek. Pilatus az új Elvisnek nevezte magát és tehetségesebbnek tartották magukat, mint Bob Dylan és a Beatles. Ám a zeneszakma és a rajongók nem is sejtették, hogy a duó nem maga énekel, csak tátognak a dalokra. Egy tévében élőben közvetített koncerten aztán egyszer csak leállt a playback… és a helyzetük tarthatatlanná vált. Kirobbanóban volt az évszázad zenei botránya.
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
A Boney M. a nyolcvanas évek egyik legsikeresebb és legmenőbb popzenekara volt. Frank Farian, az együttes zenei producere mégsem boldog, mert Amerikát nem sikerült meghódítaniuk. Ezért egy új projektben kezd gondolkodni, egy kétfős fiúbandával, akiket nem a tehetségükkel, hanem marketinggel akar a csúcsra juttatni. Pilatus és Morvan két tehetséges táncos a nyolcvanas években, akik éhezik a sikert és csillogást. Farian segítségével az évtized legnagyobb popszenzációivá válnak. Megszületett a tiniszenzáció Milli Vanilli. Négy világslágerükkel felültek a popzene trónjára, a Girl You Know It’s True, a Baby Don’t Forget My Number, a Blame It on the Rain és a Girl I’m Gonna Miss You világslágerek. Pilatus az új Elvisnek nevezte magát és tehetségesebbnek tartották magukat, mint Bob Dylan és a Beatles. Ám a zeneszakma és a rajongók nem is sejtették, hogy a duó nem maga énekel, csak tátognak a dalokra. Egy tévében élőben közvetített koncerten aztán egyszer csak leállt a playback… és a helyzetük tarthatatlanná vált. Kirobbanóban volt az évszázad zenei botránya.
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
A Challengerrs a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
Több nemzedékkel Caesar után a harmóniában élő majmok jelentik a domináns fajt a bolygón, míg az emberek arra kényszerültek, hogy rejtőzködve éljenek. Mikor egy új, zsarnoki majomvezér hozzálát birodalma kiépítéséhez, egy fiatal majom viszontagságos útra indul, ami során kénytelen lesz kétségbe vonni mindent, amit a múltról tud, és olyan döntéseket hozni, amik egyaránt meghatározzák majd majmok és emberek jövőjét.
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
MÁJUS 05 | VASÁRNAP | 10:00 | 12:00 | 14:00 | 16:00 | 18:00 | 20:00 |
---|---|---|---|---|---|---|
A kaszkadőr
akció, dráma, vígjáték (16) |
||||||
Abigail
horror, thriller (18) |
||||||
MÁJUS 06 | HÉTFŐ | 10:00 | 12:00 | 14:00 | 16:00 | 18:00 | 20:00 |
A kaszkadőr
akció, dráma, vígjáték (16) |
||||||
Milli Vanilli: Az évszázad botránya
dráma, zenés, életrajzi (16) |
||||||
Challengers
dráma, romantikus, sportfilm (16) |
||||||
Abigail
horror, thriller (18) |
||||||
MÁJUS 07 | KEDD | 10:00 | 12:00 | 14:00 | 16:00 | 18:00 | 20:00 |
A kaszkadőr
akció, dráma, vígjáték (16) |
||||||
Challengers
dráma, romantikus, sportfilm (16) |
||||||
Milli Vanilli: Az évszázad botránya
dráma, zenés, életrajzi (16) |
||||||
Abigail
horror, thriller (18) |
||||||
MÁJUS 08 | SZERDA | 10:00 | 12:00 | 14:00 | 16:00 | 18:00 | 20:00 |
Milli Vanilli: Az évszázad botránya
dráma, zenés, életrajzi (16) |
||||||
A kaszkadőr
akció, dráma, vígjáték (16) |
||||||
Challengers
dráma, romantikus, sportfilm (16) |
||||||
A majmok bolygója: A birodalom
akció, sci-fi (16) |
||||||
Abigail
horror, thriller (18) |
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch, olyan kasszasikerek rendezője, mint A gyilkos járat, a Deadpool 2, az Atomszőke és a Halálos iramban: Hobbs és Shaw, és olyan sikerek producere, mint a John Wick, a Senki és a Vérapó, most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ezt a fergeteges, dinamikus, sztároktól hemzsegő akcióthrillert, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
A Boney M. a nyolcvanas évek egyik legsikeresebb és legmenőbb popzenekara volt. Frank Farian, az együttes zenei producere mégsem boldog, mert Amerikát nem sikerült meghódítaniuk. Ezért egy új projektben kezd gondolkodni, egy kétfős fiúbandával, akiket nem a tehetségükkel, hanem marketinggel akar a csúcsra juttatni. Pilatus és Morvan két tehetséges táncos a nyolcvanas években, akik éhezik a sikert és csillogást. Farian segítségével az évtized legnagyobb popszenzációivá válnak. Megszületett a tiniszenzáció Milli Vanilli. Négy világslágerükkel felültek a popzene trónjára, a Girl You Know It’s True, a Baby Don’t Forget My Number, a Blame It on the Rain és a Girl I’m Gonna Miss You világslágerek. Pilatus az új Elvisnek nevezte magát és tehetségesebbnek tartották magukat, mint Bob Dylan és a Beatles. Ám a zeneszakma és a rajongók nem is sejtették, hogy a duó nem maga énekel, csak tátognak a dalokra. Egy tévében élőben közvetített koncerten aztán egyszer csak leállt a playback… és a helyzetük tarthatatlanná vált. Kirobbanóban volt az évszázad zenei botránya.
A Challengerrs a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
Több nemzedékkel Caesar után a harmóniában élő majmok jelentik a domináns fajt a bolygón, míg az emberek arra kényszerültek, hogy rejtőzködve éljenek. Mikor egy új, zsarnoki majomvezér hozzálát birodalma kiépítéséhez, egy fiatal majom viszontagságos útra indul, ami során kénytelen lesz kétségbe vonni mindent, amit a múltról tud, és olyan döntéseket hozni, amik egyaránt meghatározzák majd majmok és emberek jövőjét.